savi-bunny:

So, I should probably finish the AU I have going….instead of thinking about another one.


siriusfknblack:

MONO APPRECIATION: THE FLASH FAMILY

omg i can sort of see it 




kon-elle:

Basicially every one of my friends. But I enjoy it the most with Cassie, Tim and Bart. Tim because he’s my personal sexy dress-up doll, Cassie because I love to see her in female clothes (which she usually doesn’t wear ) and Bart because he’s just … well, Bart.


colors-and-impulse:


Teland requested:
I have this image of Konelle… hmm… in a body-builder pose while Bart vamps a little in a traditionally female pose. They’re either wearing their own clothes, or they’ve traded uniforms. Bart’s is super-tight and too small on Konelle. Bart and Konelle are making fun of someone who said something stupid about female superheroes. I can’t think what. They’re posting that picture of themselves everywhere they can.  

There you go. <3

colors-and-impulse:

Teland requested:

I have this image of Konelle… hmm… in a body-builder pose while Bart vamps a little in a traditionally female pose. They’re either wearing their own clothes, or they’ve traded uniforms. Bart’s is super-tight and too small on Konelle. Bart and Konelle are making fun of someone who said something stupid about female superheroes. I can’t think what. They’re posting that picture of themselves everywhere they can.  

There you go. <3


sidekicks:

haters gonna hate

sidekicks:

haters gonna hate


paesour:

(203): Does peppermint hummus sound good or am I just high?

paesour:

(203): Does peppermint hummus sound good or am I just high?


coffeefrank:

For Shelly! :’D I hope you like it? haha And I look forward to a collab. &lt;3 

coffeefrank:

For Shelly! :’D I hope you like it? haha And I look forward to a collab. <3 


rubitan:

More baby!Tommy. :D I wanted a picture of Bart hugging him. Haha. Messy sketch and coloring. D:

rubitan:

More baby!Tommy. :D I wanted a picture of Bart hugging him. Haha. Messy sketch and coloring. D:


forge-on:

kaciart:

Bart for Ais ♥
I always liked Bart in his beanie in TT 8DD
Ais wanted him playing Pokemon

Bart. BartBartBartBartBart. I love this boy. So much. And I love how he looks when Julie draws him. I just want to scoop him into my arms.

forge-on:

kaciart:

Bart for Ais ♥

I always liked Bart in his beanie in TT 8DD

Ais wanted him playing Pokemon

Bart. BartBartBartBartBart. I love this boy. So much. And I love how he looks when Julie draws him. I just want to scoop him into my arms.

(via dc-youngsters)


justchien:

secret-soup:

justchien:

Disclaimer: I have no typography knowledge, so I apologize about the way the letters are placed and done here. :,3 &lt;3 &lt;3 &lt;3
Just wanted to draw something silly, and color it too. Kon is a ham. I have no idea what this is supposed to be advertising. From the way Kon is feeling himself up, maybe it’s some kind of irresistable cologne. I’m betting it’s made from Kon’s sweat, which is why he loves it so much while Tim looks a bit sick and Bart is trying his best to model. EVERYBODY FISH LIPS!

Yes this is definitely the Young Justice *I* knew and loved.
Chien………………

Jill… :,3 &lt;3 I remember how much fun we had together! Not even just these guys but with Silver too haha. &lt;3

justchien:

secret-soup:

justchien:

Disclaimer: I have no typography knowledge, so I apologize about the way the letters are placed and done here. :,3 <3 <3 <3

Just wanted to draw something silly, and color it too. Kon is a ham. I have no idea what this is supposed to be advertising. From the way Kon is feeling himself up, maybe it’s some kind of irresistable cologne. I’m betting it’s made from Kon’s sweat, which is why he loves it so much while Tim looks a bit sick and Bart is trying his best to model. EVERYBODY FISH LIPS!

Yes this is definitely the Young Justice *I* knew and loved.

Chien………………

Jill… :,3 <3 I remember how much fun we had together! Not even just these guys but with Silver too haha. <3

(via dc-youngsters)


sidheseeker:

cutest thing ever?…. yup

sidheseeker:

cutest thing ever?…. yup

(via bludhavenmaven)


redthabeest:

image

Wish Bart would talk more to Atlee and Grant again.

(via redthabeest-deactivated20120114)